کد خبر 954036
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
کتاب نذر نصرانی - کتابستان - کراپ‌شده

دومین رمان سعید محمدی با موضوعی جذاب و تاریخی توسط نشر کتابستان معرفت منتشر شده و در سی و دومین نمایشگاه بین المللی به مخاطبان عرضه شده است.

به گزارش مشرق، دومین رمان سعید محمدی با نام «نذر نصرانی» و با موضوعی جذاب و تاریخی توسط نشر کتابستان معرفت منتشر شده و در سی و دومین نمایشگاه بین المللی به مخاطبان عرضه خواهد شد.

این رمان حول شخصیت محوری مسیحی به نام یوسف فرزند یعقوب می گردد.

یوسف کارگزار متوکل در سرزمینهای مسیحی مورد خشم او واقع شده و تحت تعقیب قرار می گیرد... او که همسر و اقوامش در چنگال مأموران حکومت اسیر شده اند جایی برای فرار ندارد چاره ای جز پناه بردن امام امام هادی(علیه السلام) در سامرا نمی بیند چرا که معجزه او را قبلا به چشم دیده است. نذری می کند و طی اتفاقی جالب به امام می رسد...
رمان «نذر نصرانی» با متنی روان و به دور از پیچیدگی های زبانی، داستانی جذاب و پر افت و خیز را روایت می کند. مخاطب با خواندن این رمان با فضای حاکم بر زمان متوکل و ظلمهای او و وضعیت خفقان آور شیعیان آن زمان آشنا می گردد.

در قسمتهایی از کتاب می خوانیم:

« سربازی با چکمه، ضربه ای به شکم پطرس زد. پطرس ناله ای کرد و به شدّت به خودش پیچید. از فشار وارد شده به او، رگهای گردنش متورم و لبهایش  کبود شد.
عمر پوزخندی به پطرس زد و گفت:می دانی همسرت مست در دامان تئودورا آرمیده!؟
ناله ی پطرس با شنیدن این حرف، بند آمد.

حریث خودش تازیانه را از سرباز گرفت و با شدت به کمر یوحنا زد. خون تازه از جای زخمهایش جاری شد. صدای ناله¬ی ضعیف او بلند بود. مریم یکباره به گریه افتاد و جلوی عمر بن عبیدالله زانو زد.
عمر بن عبیدالله رو به سربازان کرد و فریاد زنان گفت:
 هر سه شان را گردن بزنید،»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس